HJÆLP TIL EJENDOMSHANDLEN

OG DETS MANGE ASPEKTER

HJÆLP TIL

EJENDOMSHANDLEN

OG DETS MANGE

ASPEKTER

Har du fundet din drømmebolig?

SÅ ER HJÆLPEN HER

Hvad enten det er villa, villalejlighed, ejerlejlighed, sommerhus eller andelsbolig, så kan vi være behjælpelige med juridisk rådgivning – fra før underskrift til du står med nøglerne til dit nye hjem. CVB Boligrådgivning er eksperter inden for alle aspekter, når det kommer til køb af bolig. Vi tager udgangspunkt i dine specifikke ønsker, og rådgiver ud fra dine behov. Boligkøb er oftest en omfangsrig og krævende proces, hvor mange vigtige detaljer skal tilses løbende for at handlen kan gennemføres på bedst mulig vis. Vi sørger for alt fra start til slut. Det er vores erfaring, at det altid gavner med en forventningsafstemning, med os som din juridiske sparringspartner, inden du underskriver købsaftalen.

Ønskes forhandling af pris, på vegne af dig, udøves den del af arbejdet ligeledes, men kræver dog kontakt til os inden forhandling er påbegyndt med konkret ejendomsmægler eller sælger.

Boligsalg er en ligeså omfangsrig proces, hvor den korrekte forventningsafstemning fra start skaber det bedste resultat for sælgeren. Vi kender processen fra mange tidligere handler, og sørger for effektiv og kompetent salgsrådgivning, så du undgår ubehagelige overraskelser. Bemærk at vi ikke forestår det opsøgende salg som en sædvanlig ejendomsmægler, men alene sørger for rådgivningen herom. Det kan være særligt aktuelt, hvis du selv har fundet køberen til din bolig.

Processen

FOR KØBERE

For at give dig det bedste overblik fra starten af, kan du klikke på knapperne forneden. Har du udpeget drømmeboligen, men mangler hjælp til hvordan, du kommer igang, eller er købsaftalen allerede underskrevet? Vi hjælper dig uanset hvor i processen, du befinder dig.

STEP 1

Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.

STEP 5

Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.

STEP 2

Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.

STEP 6

Vi har kontakten til ejendomsmægler og din/Jeres bank gennem hele processen.

STEP 3

Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.

STEP 7

Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.

STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 8

Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.

STEP 1

Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.

STEP 2

Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.

STEP 3

Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.

STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 5

Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.

STEP 6

Vi har kontakten til ejendomsmægler og din/Jeres bank gennem hele processen.

STEP 7

Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.

STEP 8

Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.

STEP 1

Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.

STEP 5

Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du/I modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.

STEP 2

Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.

STEP 6

Vi har kontakten til ejendomsmægler og din bank gennem hele processen.

STEP 3

Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.

STEP 7

Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.

STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 8

Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.

STEP 1

Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.

STEP 2

Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.

STEP 3

Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.

STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 5

Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.

STEP 6

Vi har kontakten til ejendomsmægler og din bank gennem hele processen.

STEP 7

Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.

STEP 8

Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.

KONTAKT OS I DAG FOR EN UFORPLIGTENDE SNAK OM DINE BEHOV OG ØNSKER

Andre ydelser

HJÆLP TIL SALG ELLER EN UFORPLIGTENDE SNAK?

SKAL DU SÆLGE?

+45 30 80 50 31 / mh@cvbbolig.dk

KONTAKT MARTIN, HVIS DU HAR BRUG FOR HJÆLP MED PROCESSEN IFT. SALG AF DIN EJENDOM.

GENEREL RÅDGIVNING

+45 70 26 50 30 / smf@cvbbolig.dk

KONTAKT SØREN FOR AT FÅ GAVN AF HANS EKSPERTVIDEN INDENFOR HANDEL MED EJENDOMME

SKAL DU SÆLGE?

+45 30 80 50 31 / mh@cvbbolig.dk

KONTAKT MARTIN, HVIS DU HAR BRUG FOR HJÆLP MED PROCESSEN IFT. SALG AF DIN EJENDOM.

GENEREL RÅDGIVNING

+45 70 26 50 30 / smf@cvbbolig.dk

KONTAKT SØREN FOR AT FÅ GAVN AF HANS EKSPERTVIDEN INDENFOR HANDEL MED EJENDOMME

SKAL DU SÆLGE?

+45 30 80 50 31 / mh@cvbbolig.dk

KONTAKT MARTIN, HVIS DU HAR BRUG FOR HJÆLP MED PROCESSEN IFT. SALG AF DIN EJENDOM.

GENEREL RÅDGIVNING

+45 70 26 50 30 / smf@cvbbolig.dk

KONTAKT SØREN FOR AT FÅ GAVN AF HANS EKSPERTVIDEN INDENFOR HANDEL MED EJENDOMME

CVB Boligrådgivning ApS © 2017

RYVANGS ALLÉ 44
2900 HELLERUP
CVR / 38 37 74 77
M / 30 80 50 31
T / 70 26 50 30
mh@cvbbolig.dk

CVB Boligrådgivning ApS © 2017

RYVANGS ALLÉ 44
2900 HELLERUP
CVR / 38 37 74 77
M / 30 80 50 31
T / 70 26 50 30
mh@cvbbolig.dk