KØBERRÅDGIVNING TIL

EJENDOMSHANDLENS MANGE ASPEKTER

KØBERRÅDGIVNING

TIL EJENDOMSHANDLENS

MANGE ASPEKTER

Mangler du køberrådgivning til drømmeboligen?

SÅ ER HJÆLPEN HER! VI ER NEMLIG DE BEDSTE I BRANCHEN, NÅR DET KOMMER TIL KØBERRÅDGIVNING

Hvad enten det er villa, villalejlighed, ejerlejlighed, sommerhus eller andelsbolig, så kan vi være behjælpelige med juridisk køberrådgivning – fra før underskrift til du står med nøglerne til dit nye hjem. CVB Boligrådgivning er specialister inden for alle aspekter, når det kommer til køb af bolig. Vi tager udgangspunkt i dine specifikke ønsker, og rådgiver ud fra dine behov. Boligkøb er oftest en omfangsrig og krævende proces, hvor mange vigtige detaljer skal tilses løbende for at handlen kan gennemføres på bedst mulig vis. Vi sørger for alt fra start til slut. Det er vores erfaring, at det altid gavner med en forventningsafstemning med os som din juridiske sparringspartner, inden du underskriver købsaftalen.

Ønskes forhandling af pris, på vegne af dig, udøves den del af arbejdet ligeledes, men kræver dog kontakt til os inden forhandling er påbegyndt med konkret ejendomsmægler eller sælger.

Boligsalg er en ligeså omfangsrig proces, hvor den korrekte forventningsafstemning fra start skaber det bedste resultat for dig som sælger. Vi kender processen fra mange tidligere handler, og sørger for effektiv og kompetent sælgerrådgivning, så du undgår ubehagelige overraskelser.

Bemærk at vi ikke forestår det opsøgende salg som en sædvanlig ejendomsmægler, men alene sørger for sælger- og køberrådgivning herom. Det kan være særligt aktuelt, hvis du selv har fundet køberen til din bolig.

Processen for køberrådgivning

SÅDAN ARBEJDER VI MED KØBERRÅDGIVNING

For at give dig det bedste overblik fra starten af, kan du klikke på knapperne forneden. Har du udpeget drømmeboligen, men mangler hjælp til hvordan, du kommer igang, eller er købsaftalen allerede underskrevet?

Så længe du har brug for hjælp til køberrådgivning, hjælper vi dig uanset hvor i processen, du befinder dig.

STEP 1

Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.

STEP 5

Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.

STEP 2

Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.

STEP 6
Vi har kontakten til ejendomsmægler og din/Jeres bank gennem hele processen.
STEP 3

Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.

STEP 7
Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.
STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 8
Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.
STEP 1
Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.
STEP 2
Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.
STEP 3
Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.
STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 5
Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.
STEP 6
Vi har kontakten til ejendomsmægler og din/Jeres bank gennem hele processen.
STEP 7
Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.
STEP 8
Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.
STEP 1

Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.

STEP 5

Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du/I modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.

STEP 2

Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.

STEP 6

Vi har kontakten til ejendomsmægler og din bank gennem hele processen.

STEP 3

Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.

STEP 7

Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.

STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 8

Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.

STEP 1
Kontakt os for en drøftelse af den indledende proces samt overblik over sagens videre forløb. Gerne så tidligt som muligt.
STEP 2
Hold os cc. på mails til ejendomsmægleren – f.eks. ved afgivelse af købstilbud. Det hjælper os til at hjælpe dig bedre gennem processen.
STEP 3
Evt. forhandling af pris på vegne af dig, såfremt denne bistand er nødvendig.
STEP 4

Købsaftalen underskrives af køber og sælger – naturligvis med sædvanlig forbehold for banken og vores godkendelse.
Se forbehold i købsaftalens afsnit 11.

STEP 5
Vi gennemgår købsaftalen og alle handlens dokumenter. Du modtager mail fra os med vores bemærkninger til handlen. Telefonisk møde afholdes, hvor vi sammen bliver enige om, hvorvidt handlen kan godkendes.
STEP 6
Vi har kontakten til ejendomsmægler og din bank gennem hele processen.
STEP 7
Handlen bliver endelig, og du kan kalde dig ejer.
STEP 8
Berigtigelsen af handlen (skøde og refusionsopgørelsen) påbegyndes. Arbejdet starter ofte ca. 1 måned før overtagelsesdagen, og slutter ca. 1 måned efter overtagelsesdagen.

KONTAKT OS I DAG FOR EN UFORPLIGTENDE SNAK OM DINE BEHOV OG ØNSKER

Kontakt os i dag

HJÆLP TIL SALG- & KØBERRÅDGIVNING, ELLER BLOT EN UFORPLIGTENDE SNAK?

SKAL DU SÆLGE?

+45 30 80 50 31 / mh@cvbbolig.dk
KONTAKT MARTIN, HVIS DU HAR BRUG FOR HJÆLP MED PROCESSEN IFT. SALG AF DIN EJENDOM.

KØBERRÅDGIVNING

+45 70 26 50 30 / smf@cvbbolig.dk
KONTAKT SØREN FOR AT FÅ GAVN AF HANS EKSPERTVIDEN INDENFOR HANDEL MED EJENDOMME

SKAL DU SÆLGE?

+45 30 80 50 31 / mh@cvbbolig.dk
KONTAKT MARTIN, HVIS DU HAR BRUG FOR HJÆLP MED PROCESSEN IFT. SALG AF DIN EJENDOM.

KØBERRÅDGIVNING

+45 70 26 50 30 / smf@cvbbolig.dk
KONTAKT SØREN FOR AT FÅ GAVN AF HANS EKSPERTVIDEN INDENFOR HANDEL MED EJENDOMME
SKAL DU SÆLGE?
+45 30 80 50 31 / mh@cvbbolig.dk
KONTAKT MARTIN, HVIS DU HAR BRUG FOR HJÆLP MED PROCESSEN IFT. SALG AF DIN EJENDOM.
GENEREL RÅDGIVNING
+45 70 26 50 30 / smf@cvbbolig.dk
KONTAKT SØREN FOR AT FÅ GAVN AF HANS EKSPERTVIDEN INDENFOR HANDEL MED EJENDOMME
CVB Boligrådgivning ApS © 2017

RYVANGS ALLÉ 44
2900 HELLERUP
CVR / 38 37 74 77
M / 30 80 50 31
T / 70 26 50 30
mh@cvbbolig.dk

CVB Boligrådgivning ApS © 2017

RYVANGS ALLÉ 44
2900 HELLERUP
CVR / 38 37 74 77
M / 30 80 50 31
T / 70 26 50 30
mh@cvbbolig.dk